Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 11:03:35 +0200

Tere!

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/02127 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Kombinaadi tänav L2 (Kombinaadi 
tänava sidekaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sidekaabel transpordimaal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27276220>  (menetlus nr: 
476244), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (VIKTOR BERESNEV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister